Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Outdoor by ISPO lähestyy – muutoksia lippujen hintoihin

ISPO München on maailman suurin kansainvälinen ulkoilualan tapaaminen ja verkostoitumismahdollisuus sekä ensimmäinen normaaliin tapaan järjestettävä kansainvälinen ulkoilualan messutapahtuma, jossa yli 500 ulkoilualan tuotemerkkiä on mukana. Messut tarjoavat yleiskatsauksen kaikkiin SS24-mallistoihin ja innovaatioihin. Yhdysvaltalaiset ja eurooppalaisen tuotemerkit, jotka haluavat tulla Pohjoismaihin, löytyvät näytteilleasettajista täältä.

 

Pääsyliput

Kesäkuun ISPOssa otetaan käyttöön lippujen uusi hinnoittelumalli. Muiden kuin näytteilleasettajina olevien tuotemerkkien hinnat ovat nousseet, ja lippujen/merkkien värikoodijärjestelmä helpottaa tietyn ryhmän tunnistamista ensisilmäyksellä. Väritunnisteet ovat vihreä = vähittäismyyjät, keltainen = tiedotusvälineet ja oranssi = muut kuin vähittäismyyntivieraat ja näytteilleasettajat. Luokittelu tarkistetaan tapahtuman ennakkovalmisteluissa ja paikan päällä tapahtuvan rekisteröinnin yhteydessä (henkilöllisyystodistus).

– Näytteilleasettajat voivat kutsua mukaan ilmaiseksi vähittäismyyjiä, edustajia, jakelijoita ja tuotemerkkien hankintahenkilöstöä (ota yhteyttä näytteilleasettajiin saadaksesi ilmaisen lipun). Jos he haluavat ostaa lipun itse, se maksaa 27 € verkossa kaikkina päivinä.

– Huomio! Viime vuoden näytteilleasettajat ja Euroopan teollisuusliitto ovat pyytäneet muiden kuin näytteilleasettajina olevien tuotemerkkien myyntihenkilöstöä osallistumaan messujen ja EOG-konferenssin kustannuksiin maksamalla korotetun 1 999 euron pääsymaksun.

 

Lue lisää lippujärjestelmästä ja vaadittavista todisteista täältä.

Jaa uutinen