Muodin ja urheilupukeutumisen yhtenäistyminen, ”athleisure”-trendi, on ollut yksi merkittävimmistä suuntauksista viime vuosikymmenellä. Perinteiset rajat urheilu- ja vapaa-ajan pukeutumisen välillä ovat hämärtyneet kuluttajien arvostaessa käytännöllisyyttä, mukavuutta ja yksilöllisyyttä. Muodostamalla täydellisen dream teamin urheilu ja muoti synnyttävät innovaatioita ja trendejä. Tämä kehitys on nähtävissä vahvasti tulevassa talvi-ISPOssa, joka järjestetään joulukuun 3.–5. päivä Messe Münchenin Riemsin toimipisteessä.
Suuntaviivat urheilulliselle muodille
Modernin arjen ja elämäntapojen vaikutusta alaan sekä teknisten innovaatioiden sulautumista muodin estetiikkaan heijastaen ISPO esittelee alan edelläkävijä brändejä kahdella kuratoidulla alueella: Zeitgeist by ISPO 2024 Edition- ja ISPO 520M by Highsnobiety -konseptit edustavat tulevaisuuden pukeutumista, jossa muoti ja urheilu yhdistyvät saumattomasti. Yhteistyössä muodin visionäärien kanssa suunnitellut kokonaisuudet tuovat esiin alan suunnannäyttäjät ja asettavat uudet standardit.
Kokonaisuuksien kautta tarkastellaan muun muassa muodin kestävää kehitystä, kuluttajatrendejä ja urheilumuodin roolia tulevaisuudessa. Mukana ovat esimerkiksi Blackyak, Fjällräven, Tanboer, FILA, Kailas, Berghaus, KnowledgeCotton Apparel, Uppervoid, And Wander, Dolomite, HOKA One, Stanley, Faction, adidas Terrex, Oakley, VEJA, Amundsen, Haglöfs, Sandqvist, Snow Peak, Stereo Skis, Nordisk Company, Bellroy, Quartz Co., We Norwegians, Varsity Headwear, Columbia, Asics ja monta muuta.
Monipuolinen ohjelma tarjoaa jokaiselle jotakin
ISPO-messut tarjoavat brändien ja tuotteiden lisäksi kattavan oheisohjelman, jonka avulla pääsee uppoutumaan urheilun tulevaisuuteen. Asiantuntijapuheenvuorojen lisäksi lavalle nousevat urheilun kirkkaimmat tähdet ja julkkikset, muun muassa pituushypyn maailmanmestari ja olympiahopeamitalisti Malaika Mihambo, sekä tenniksen huippuveljekset Alexander ja Mischa Zverev. He jakavat kokemuksiaan ammattiurheilusta ja käsittelevät uusimpia suuntauksia, kuten mixed reality -teknologiaa ja aivopohjaista suorituskykyharjoittelua. Se keskittyy aivojen toiminnan optimointiin ja mielen hallintaan, jotta urheilijat voivat parantaa keskittymiskykyään, reaktioaikaansa ja päätöksentekoaan paineen alla.
Digitaalisia trendejä esitellään Blue Stage -lavalla, startupien innovaatioita Pink Stage -lavalla ja kestävän kehityksen ratkaisuja Green Stage -lavalla, joka sijaitsee vastuullisuuteen keskittyvässä Sustainability Hubissa.
Yksi lippu, viisi tapahtumaa: 360-asteen näköala urheiluun tulevaisuuteen
Kävijälle ISPO tarjoaa laajan valikoiman oppimismahdollisuuksia, verkostoitumista ja innovaatioita. Messulipulla pääset lisäksi neljään samaan aikaan Messe Münchenin tiloissa järjestettävään konferenssiin, jotka muovaavat urheilun ja hyvinvoinnin tulevaisuutta.
Sport Marke Medien (2.–3. joulukuuta) tutustuttaa urheilumarkkinoinnin tulevaisuuteen ja sponsoroinnin sekä brändistrategioiden uusiin innovaatioihin. German Trainers’ Summitissa (4. joulukuuta) huippuvalmentajat jakavat uusimmat harjoittelustrategiat ja suorituskyvyn optimointitekniikat. Sports Tech Nationissa (4. joulukuuta) sukelletaan urheiluteknologian uusimpiin innovaatioihin. Therapie MÜNCHEN (3.–5. joulukuuta) puolestaan on tapahtuma terapia- ja kuntoutusalan ammattilaisille.
Tutustu näytteilleasettajiin ja ilmoittaudu mukaan
ISPO on tänä päivänä enemmän kuin pelkät messut – se on kokonaisvaltainen kokemus, jossa innovaatiot, brändit, teknologia, hyvinvointi ja urheilualan ammattilaiset kohtaavat. Se tarjoaa laajan foorumin uusille tuotteille, teknologioille ja kestävän kehityksen ratkaisuille, yhdistäen urheilukulttuurin, bisneksen ja tulevaisuuden trendit.
ISPO tarjoaa uutuustuotteita ja näkemyksiä, joita ei muulta löydy. Tapahtuma toivottaakin mukaan inspiroitumaan ja liiketoimintaa kehittämään. Varmista paikkasi ja lue lisää osoitteessa ispo.com.
Tutustu näytteilleasettajien listaukseen täällä