Kansainvälinen outdoor-väki kokoontuu kesäkuun alussa OutDoor by ISPO -messuille Saksaan. Tänä vuonna tapahtuma tekee paluun Messe Münchenin Riemsin toimipisteeseen, joka tarjoaa sekä lisää näyttelytilaa että uusia esittelymahdollisuuksia messuille.
Maailmanlaajuiselle ulkoilmayhteisölle on luvassa kolme yli 30 000 neliömetrin kokoista näyttelyhallia sekä yli 5 000 neliömetrin kokoinen vehreä Atrium-ulkoalue. Messujen infrastruktuuri tarjoaa uusien tilojen ansioista entistä paremmat puitteet tehokkaille tapaamisille ja verkostoitumiselle sekä uutuuksiin ja tuoteinnovaatioihin tutustumiselle.
OutDoor by ISPO kokoaa alan parhaat ulkoilutuotteet ja -innovaatiot saman katon alle. Messuilla on useita interaktiivisia teema-alueita, kuten vesiurheilu- ja kiipeilykeskus ja maastojuoksutestirata, joissa kävijät pääsevät kokeilemaan ja testaamaan tuotteita. Aitoja ulkoilmaelämyksiä puolestaan tarjoaa messualueen läheisyyteen pystytettävä leirintäalue.
Uutuustuotteet ja innovaatiot ovat ammattimessujen sydän. Tänä vuonna messuilla ovat mukana monet tunnetut kansainväliset outdoor-brändit, kuten Rab / Lowe Alpine, KEEN, Edelrid, Cotopaxi, Petzl, Ortovox, VAUDE, Icebug, Sea to Summit, Brunton, SCOTT, Marmot, Mammut, KAVU, Brugi, Meindl, LOWA, Nordisk, Berghaus, Schöffel, Ortlieb, Hestra, Komperdell, Klean Kanteen, AUSTRIALPIN, Rock Empire, Stanley, Ternua ja LEKI.
ISPO OutDoorin Sustainability Hub puolestaan on paikka niille, joita kiinnostaa kestävä kehitys ja vastuullisuus. Messuosasto esittelee viimeisimmät kestävän kehityksen trendit ja teknologiat ja antaa vinkkejä resurssien säätämisestä kestävällä tavalla. Luvassa on myös teemaan liittyvä kattava konferenssiohjelma.
Paikalliset innovaatiot ja käsityötaidot nousevat esiin eri maiden teemakylissä. Omat kylänsä on niin Italialla, Ranskalla kuin Skandinavian maillakin.
OutDoor by ISPO 2024, 3.–5. kesäkuuta
Lisätietoja: https://www.ispo.com/outdoor