Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Sport- ja outdoor-uutisia maailmalta

Miten tavoittaa puolet maailman väestöstä? – markkinointi naisille edellyttää heidän ymmärtämistään

 

Tommy Jeppsson kirjoittaa Sportfack-sivuston artikkelissaan, miten urheilu- ja ulkoiluala tuotteineen on ollut historiallisesta perspektiivistä katsottuna pitkälti miehille suunnattua. Nykynaisille tämä ei enää riitä, vaan he haluavat tuotteita, jotka on suunniteltu heidän tarpeitaan ja kehoaan varten – ja vihdoinkin teollisuus vastaa tähän tarpeeseen.

Jeppsson kertoo artikkelissaan tulevaisuudentutkija Faith Popcornista, joka puhui jo 2000-luvun alussa siitä, miten markkinointi naisille edellyttää erityistä ymmärrystä siitä, miten naiset toimivat ja ajattelevat.

Lähde: https://www.sportfack.se/feature/20231227/sa-nar-du-halva-jordens-befolkning-varldens-viktigaste-malgrupp/

Outdoor-alan taloudellinen vaikutus huimassa kasvussa Ruotsissa

 

Kansainvälinen The European Network of Outdoor Sports (ENOS) on julkaissut verkkosivullaan Ruotsin ulkoilualan kansallisen järjestön Svenskt Friluftslivin tuoreen raportin alan taloudellisten vaikutusten kasvusta. Edellisen kerran raportti julkaistiin vuonna 2009 ja siihen verrattuna outdoor-alan taloudelliset vaikutukset Ruotsin taloudelle ovat kasvaneet huikeat 60 prosenttia ollen nykyään 20 miljardia euroa vuodessa.

Lähde: https://www.outdoor-sports-network.eu/the-booming-economic-impact-of-outdoor-activities-a-comprehensive-analysis-in-sweden/

Decathlon tarjoaa vallankumouksellisen ostokokemuksen uudella sovelluksellaan

Maailman suurin urheilukauppaketju Decathlon on julkaissut uudenlaisen ostosovelluksen, joka on varustettu immersiivisellä kokemuksella. Sovellus yhdistää digitaalisen sisällön ja fyysisen tilan saumattomasti uudenlaisen teknologian avulla, sulauttaen ne käyttäjän nähtäväksi ympäröivään tilaan. Teknologia on sama kuin Applen uusissa Vision Pro -virtuaalilaseissa.

Lähde: https://www.sazsport.de/handel/decathlon/decathlon-praesentiert-neue-shopping-app-2906729.html

Jaa uutinen