Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Sport- ja Outdoor-uutisia maailmalta

XXL-ketju sulkee lisää myymälöitä – uusi toimitusjohtaja ei ole tyytyväinen tuloksiin

Norjalaisen XXL-ketjun uusi toimitusjohtaja Freddy Sobin ei ole tyytyväinen ketjun kolmannen vuosineljänneksen tuloksiin.

– Markkinat ovat meille edelleen haastavat ja kolmannen vuosineljänneksen liikevaihtomme jäi odotettua pienemmäksi, Sobin toteaa ketjun raportissa.

Jo aikaisemmin XXL-ketju on ilmoittanut vähentävänsä olemassa olevien myymälöiden myyntitilaa ja lyhyellä aikavälillä on odotettavissa myös lisää myymälöiden sulkemisia.

Lähde

Ulkoilubrändit valmistelevat vastuullisuusraportteja

Parhaillaan on se aika vuodesta, jolloin monet ulkoilubrändit valmistautuvat – tai niiden ainakin pitäisi valmistautua – vastuullisuusraportointiin. Verkkolehti Suston keräsi sekä ulkoilubrändeiltä että alan jälleenmyyjiltä näkemyksiä vastuullisuusraportoinnin parhaista käytännöistä, yleisistä haasteista ja vinkkejä niiden voittamiseen.

Lähde

Norjalaiset urheilualan vaikuttajat kokoontuivat Holmenkollenille

Elokuussa Norjan Holmenkollenin Park-hotellissa järjestettiin jo toisen kerran urheilualan tapahtuma Sportsbransjedagen, jonne osallistui 230 alan ammattilaista 80 eri yrityksestä. Tapahtuman järjestämisestä vastaavan urheilualan yhdistyksen toimitusjohtajan Trond Evald Hansenin mukaan monilla alan toimijoilla on selkeä tarve tavata saman katon alla kovassa kilpailutilanteessa.

Lähde

Lue SAZsport-lehden tuore talven erikoisnumero

Lokakuun lopulla ilmestyi uusin SAZsport-lehti, joka on talven erikoisnumero. Lehden muita aiheita ovat mm. markkinakatsaus alan trendeistä ja innovaatioista, juoksukenkien hinnat sekä, juoksun merkitys urheilukaupalle.

Lähde

Video: tavoitteena kestävämmät toimitusketjut globaalille vaate- ja muotiteollisuudelle

Videolla IAF:n pääsihteeri Matthijs Crietee kertoo, mitä Sustainable Apparel Coalitionin (SAC) ja International Apparel Federationin (IAF) allekirjoittama sopimus merkitsee yleisesti muotiteollisuudelle ja kertoo näkemyksensä kumppanuudesta, jonka tavoitteena on tarjota globaalille vaate- ja muotiteollisuudelle oikeudenmukaisempia ja kestävämpiä toimitusketjuja.

Lähde

Jaa uutinen