Vastuullisesti tuotettujen urheilu- ja ulkoiluvaatteiden verkkokaupan Weekendbee Oy:n omistus on palannut 100 prosenttisesti takaisin yrityksen perustajille Jukka ja Aissa Saarikorvelle. Viimeisen kolmen vuoden aikana toteutetussa osittaisessa yrityskaupassa A-lehdet hankkivat vähemmistöosuuden verkkokaupasta, mutta tämän vuoden syyskuussa perustajat ovat lunastaneet omistuksen takaisin itselleen.
– Jatkamme sopivan yhteistyökumppanin etsintää, jolla on kiinnostusta kehittää kansainvälistä retail-brändiä. Weekendbeellä on uniikki, nuoriin aikuisiin painottuva kohderyhmä, joka on kiinnostunut vastuullisemmista valinnoista. Myyntimme vetää hyvin kansainvälisesti, mutta toki isompi kasvu vaatii myös panostuksia, kertoo Weekendbeen brändistä ja markkinoinnista vastaava Aissa Saarikorpi.
Weekendbee on suomalainen vuonna 2018 perustettu vastuullisiin urheilu- ja ulkoiluvaatteisiin keskittynyt verkkokauppa, joka toimii kansainvälisesti. Yrityksen vuoden 2022 liikevaihto oli 1,6 miljoonaa euroa.
Lisätiedot: www.weekendbee.com