Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

ISPO-messut kokoaa sporttikaupan vaikuttajat marraskuussa Müncheniin

Marraskuun 28.–30. päivä kansainvälinen sporttiala kokoontuu jälleen Müncheniin ISPO-messuille. Tänä vuonna messuille osallistuu yli 1 600 näytteilleasettajaa, jotka esittelevät uutuuksia ja innovaatiota ja antavat katsauksen urheilukaupan tulevaisuuteen. Lisäksi luvassa on monipuolinen oheisohjelma, erilaisia tapahtumia, kuratoituja messualueita ja verkostoitumismahdollisuuksia. 

ISPO-konsernin johtaja Tobias Gröber kertoo, miten ISPO Munich on muuttunut ja mitä messut tarjoavat tänä vuonna.

– ISPO on maailman suurin sporttialan messutapahtuma, josta on tulossa yhä enemmän urheilufestivaali. Urheilun merkitys on pandemian jälkeen muuttunut ja nykyään se on tärkeä ja tunnustettu tekijä yhteiskunnalle. Urheilua pitää nykyään ajatella laajemmin: se säteilee monille elämänalueille ja sillä on voima muuttaa yhteiskuntaa. Brändien on otettava tämä huomioon, Gröber sanoo messujen tiedotteessa.

Tobias Gröberin mukaan messut esittelevät vuosittain innovaatioita, joihin tutustumista ei kannata jättää väliin

– Urheilualan liiketoiminta on jatkuvassa mullistuksessa ja tarvitsee uusia näkökulmia. Perinteisellä kaupan teolla jälleenmyyjien ja brändien välillä on toki edelleen tärkeä rooli messuilla. Lisäksi haluamme tarjota kävijöille uusia teemoja, kuten vastuullisuus. Se ei ole enää trendi vaan asia, johon koko alan ja brändien on reagoitava, Gröber sanoo.

Näytteilleasettajat sijaitsevat eri teemojen alle nimetyissä halleissa:

Future Lab, halli B1, on talvi-ISPOn ydin, innovaatioiden, megatrendien, digitalisaation areena. Alueet pähkinänkuoressa: Brandnew Area (mm. startupit), ISPO Award, Talent Hub (Young Talents -ohjelma ja ISPO Collaborators Club sisältäen luentoja, kierroksia, työpajoja ja muita verkostoitumismahdollisuuksia), Digitize Hub (vähittäiskaupan teknologian uusimmat trendit ja interaktiivista ohjelmaa), Innovation Lab (johtavien yritysten, startupien ja asiantuntijat visionääriset ratkaisut), Zeitgeist (muodin johtavien vaikuttajien kanssa rakennettu teema-alue huippu- ja katumuodin muuttuville trendeille ja suunnittelijayhteistöille.)

Outdoor, hallit A1-A3: Laaja valikoima ulkoilualan johtavia tuotemerkkejä sekä uusi Sports Travel Hub ja Sustainability Hub, jotka esittelevät urheilutapahtumien ja vastuullisuuden edelläkävijöiden parhaita käytäntöjä ja ratkaisuja. Scandinavian Village kokoaa pohjoismaiset outdoor-alan yritykset.

Health & Fitness, halli B3 yhdistää alueet Padel Village, Urban, Health & Fitness. Juoksualan trendeistä keskustellaan juoksusymposiumissa. GameChanger Hub jakaa esports-osaamista ja -kokemusta.

Snowsports, halli B2: Lumiurheiluun keskittyvät brändit ja jälleenmyyjät kohtaavat. Uusimmat välineet, vaatteet ja tarvikkeet hiihtoon, lumilautailuun, maastohiihtoon ja muihin talviurheilulajeihin.

Sportfashion, halli B2: Laaja valikoima innovatiivisia tuotteita eri tuotemerkeiltä muodista ja muodin kulttuurista kiinnostuneille. Uutuustuotteiden lisäksi mm. tapahtumia ja keskusteluja.

Teamsports, halli B3: Lajeille räätälöityjä vaatteita, varusteita, varusteita ja teknologiaa. Uusimmat trendit ja varaustetestausta.

Textrends, halli C1: Urheilu- ja ulkoiluvaatteiden ja -asusteiden parhaita suorituskykyisiä kuituja, kankaita ja komponenttimateriaaleja kautta maailman.

Sourcing & Manufacturing, hallit C2-4, B4: Suunnittelijoille, tuotepäälliköille ja muille innovatiivisista ja kestävistä ratkaisuista kiinnostuneille, esillä materiaaleja, palveluita, sertifikaatteja. Verkostoitumismahdollisuuksia ja kohtaamisia.

Lisätiedot: https://www.ispo.com
Ajankohta: ISPO Munich, 28 – 30 marraskuuta 2023
Paikka: Messe München, Riem 

Jaa uutinen