Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Urheilukauppa -8,3 %:n laskuun viime vuonna

Urheilukaupan ostokset laskivat -8,3 prosenttia, urheiluvaatteiden jopa -11 prosenttia. Pääsyyt urheilukaupan arvon laskuun olivat korona-ajan päättyminen ja tavarapula. 

 

Tiivistelmä: muoti ja urheilukauppa 2022

  • Urheilukauppa supistui -8,3 % eli -119,5 miljoonaa €
    • Urheilun kivijalkakauppa -6,5 %
    • Sportvaatekauppa laski -11,0 %
    • Sportjalkinekauppa laski -1,4 %,
    • Välinekauppa laski -9,2 %
  • Urheilukaupan arvo ylitti 59 miljoonalla eurolla eli 4,7 % vuoden 2019 myynnin arvon.

 

https://www.epressi.com/tiedotteet/kauppa/muodin-kivijalkakauppa-kasvoi-91-vuonna-2022.html

Jaa uutinen