ISPO München 2022 järjestetään uudessa ajankohdassa 28.-30.11.2022. Paikka on perinteinen Münchenin messukeskus. Paikalle on tulossa noin 1 500 näytteilleasettajaa. Jättimäiset messut ovat hieman pienentyneet; takavuosina käytössä olleista 15 messuhalleista nyt käytössä on 10. Myös messupäivien määrä on vähennetty yhdellä, nyt niitä on kolme.
Yksi ennakkoon kiinnostavimmista osastoista on tulevaisuuteen luotsaava Future Lab. ISPO Future Labissa on esillä vielä osin kehitysvaiheessa olevia urheilualan palveluja ja tuotteita. Alue on jaettu viiteen osaan; Digital, Sustainable, Retail, ISPO Awards ja ISPO Brand New. B2-hallissa on lisäksi seminaareja ja työpajoja esimerkiksi digitalisaatioon, vähittäiskauppaan sekä kestävään kehitykseen liittyen.
Toinen uutuus messuilla on Padel Village, jossa on esillä 14 lajin toimijaa C2-hallissa.
Skandinavia hyvin esillä
Pohjoismaisten brändien alue Scandinavian Village on tänä vuonna hallissa A2. Hallissa on noin 30 Pohjoismaiden johtavaa ulkoilualan yritystä. Alueen keskiössä on Scandinavian Bar, jossa tuoteinfoa voi sulatella kahvikupin äärellä.
Suomalaisista yrityksistä ISPOssa on mukana Indo Trick Scooters, joka on myynyt ensimmäisenä toimintavuonna yli 300 000 trampoliinipotkulautaa. Muita messuilla mukana olevia yrityksiä ovat: Aihki Arctic Outdoor, Finnsvala, FootBalance, Gymstick, Kuomiokoski, Kupilka, Ladec, Plastex, Pomarfin, Puuppolan Suksi, Sasta sekä Sukkamestarit.
Messujen seminaarien aikataulut ja muun ohjelman löydät täältä: https://www.ispo.com/en/munich/program
Ennakkoliput säästävät hermoja
Varsinkin messujen alkaessa on tunnetusti pitkät jonot. Ennakkoliput saa lunastettua täältä: https://www.ispo.com/en/munich/trade-visitors/tickets
Liput jälleenmyyjille 25 €, vientikoulutukset opiskelijoille 19 €, muille toimialan edustajille 79€.
Kotisivut: ispo.com
Lisätietoa ISPOsta: info@huginbiz.com / puhelin +46 31 209 910