Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Speedo ja Intersport haalivat liki 10 000 euroa Itämeren suojeluun

Itämeren suojeluun liittyvän kampanjan piti alkaa jo kaksi vuotta sitten, mutta korona viivästytti kampanjan alkua. Idea oli yksinkertainen, ostamalla Intersportista Speedo-tuotteen, euro annettiijn Itämeren suojeluun.

Kampanja näkyi myymälöissä hälytinporttien hupuissa sekä kampanjakyltteinä uimaosastolla.

”Kampanja onnistui yli odotusten. Speedolla on kattava vastuullisuusohjelma, jossa mm. Istutetaan mangrove-puun taimia. Se menee suomalaisilta vähän ohi. Tämä oli konkreettinen teko, meille tärkeän meren ja uimaveden pelastamiseksi”, kertoo Sultraden Kirsi Johnston.

Kertyneet varat osoitetaan Itämeren suojelun hyväksi tehtävään työhön John Nurmisen Säätiön kautta.

Jaa uutinen