Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Outdoor by ISPO järjestettiin kesäkuussa

Outdoor by ISPO järjestettiin kesäkuussa Münchenin tapahtumakeskuksessa MOCissä. Messut olivat koronatauon jälkeen ensimmäiset ja siten pienemmät.

MOC toimi hyvin tarkoituksessa, ja tapahtuman käytössä oli neljä näytteilleasettajahallia. Lisäksi yläkerran showroomit olivat käytössä brändeille, joilla on siellä vakituinen showroom. Konferenssi ohjelma ja hangout -alueineen täydensi messutarjontaa.

”Olemme todella tyytyväisiä. Brändit ja ihmiset kohtaavat pitkän tauon jälkeen ja tunnelma on erittäin positiivinen. Hallit ovat täynnä ja ihmiset iloisia. Erityisesti meitä ilahduttaa ennakoitua suurempi määrä kansainvälisiä messuvieraita. Tämä konsepti toimii tähän tilanteeseen hyvin”, kommentoivat Lena Haushofer, Exhibition Director ja Veronika Gstöttl, Outdoor Community Manager.

 

Teksti: Hanna-Liisa Erkheikki

Jaa uutinen

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email