Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Asics rohkaisee naisia – Raakaa, rohkeaa ja aitoa

ASICS kannustaa naisia kokemaan liikunnan positiiviset vaikutukset kehoon ja mieleen.

Hikinen, kasvot punaisena ja hiukset sekaisin. Sellainen on nainen, joka urheilee. ASICS haluaa juhlistaa näitä naisia ja kannustaa heitä jakamaan hikisen selfien, koska voima, hyväksyntä ja identiteetti tulevat sisältä, eivätkä sosiaalisen median tykkäyksistä.

ASICSin ”This Is For Me” kampanja kannustaa naisia liikkumaan ja kokemaan miten liikunta voimaannuttaa. ASICS toivoo, että oikeilla välineillä voimme tukea naisia ja voittamaan päivittäiset haasteet.

Naisille suunnitellut vaatteet

Kevät/kesä ’22 mallisto on saanut inspiraationsa Yozakurasta: Japanin kirsikankukasta illalla. Tuotteissa on voimakas printti, joka on saanut vaikutteita kumikosta, perinteisestä japanilaisesta puukappaleiden kokoamisesta.

Mallistoon kuuluu ASICS SAKURA urheiluliivit, jotka tukevat ja rajoittavat pomppimista liikkuessa. SAKURA AOP:n trikoot, joiden pehmeä verkkopaneeli ja vedenkestävä puhelintasku sopivat erinomaisesti yhteen urheiluliivien kanssa. Sateisille ja tuulisille päiville ACCELERATE Light -takki on täydellinen kumppani. Se suojaa säällä kuin säällä, siinä on heijastimet edessä ja takana ja antaa vapauden liikkua.

Naisille suunniteltua kenkäteknologiaa

Pohjan säädetty korkeus, pehmeämmät materiaalit ja space TRUSSTICTM teknologia takaavat sulavamman askelluksen. GEL-NIMBUSTM ja GEL-KAYANOTM 28 mallit on suunniteltu naisjuoksijoiden tarpeisiin.

ASICS YOZAKURATM mallisto on saatavilla verkkokaupasta ja kivijalkamyymälöistä.

LISÄTIETOA: Mikael Kojo ASICS edustaja

mikael.kojo@hoxby.com

+358 40 551 3182

Jaa uutinen