Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

YouSport for Media -tapahtuma katsoi kesään

Loppukesästä näytti, että YouSport for Media -tapahtuma voidaan järjestää perinteisenä pressitilaisuutena, jossa toimittajat ja sporttialan vaikuttajat kohtaavat toisensa kasvotusten. Joulukuussa levinnyt omikron-virus käänsi tapahtuman virtuaaliseksi. Tapahtumassa esiteltiin kesän 2022 kiinnostavimpia uutuuksia.

Asiakkuusjohtaja Hanna-Liisa Erkheikki olisi mielellään tavannut yhteistykumppaneita kasvotusten Helsingin Allas Sea Poolilla.
Oli hienoa, että tapahtuma saatiin onnistumaan virtuaalisesti, tähän meillä on jo rutiinia. Brändeillä on hienoja materiaaleja, joiden avulla niiden fiiliksiä voi välittää myös ruudun kautta.

Tapahtumassa olivat mukana Helly Hansen, Haglöfs sekä Merrell. Merrell toi tapahtuman juontajan Jussi Ovaskaisen haastateltavaksi myös yhteistyöurheilijansa seikkailujuoksija Jukka Viljasen. Viljasen tavoitteena on juosta Arabian hiekkaerämaan halki tammikuussa 2023.

Erkheikki näkee, että tapahtuma tarjoaa hyvän startin lähestyvän kesäsesongin tarjontaan. Erityisen iloinen hän on ympäristöasioiden esille nostamisesta.
On hienoa edustaa upeita brändejä, joita kehitetään kunnianhimoisesti.
Eritoten parissa vuodessa vastuullisuusasiat ovat ottaneet isoja harppauksia eteenpäin. Niistä uskalletaan puhua, vaikka kukaan ei ole täydellinen.

YouSportia kustantavan Viestintätoimisto Akvamariinin toimitusjohtaja Pia Jännes kertoo tapahtuman saaneen tuoreeltaan hyvää palautetta niin brändien edustajilta kuin vaikuttajiltakin.
Seuraava YouSport for Media -tapahtuma järjestetään kesän kynnyksellä. Toivottavasti silloin pääsemme kohtaamaan kasvotusten”, Jännes toivoo.

 

Jaa uutinen

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email