Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Scandinavian Outdoor uudistuu ja laajenee

Retkeilyalan erikoisliike Scandinavian Outdoor uudisti brändinsä ja avaa uuden myymälän Pirkanmaalle. Brändiuudistus tukee yrityksen kasvustrategiaa, jonka mukaisesti Scandinavian Outdoor tarjoaa alan innostavimman ja asiantuntevimman asiakaskokemuksen.

Uudistunut brändimme tekee paitsi ilmeestä yhteneväisen ja modernin, myös vahvistaa brändimme kivijalkoja, joita ovat mm. innostavuus, yhteisöllisyys ja vahva asiantuntijuus. Olemme itse ulkoilmaihmisiä, ja saman innostuksen haluamme tartuttaa myös asiakkaaseen. Uudistunut brändi tukee tätä asiantuntijuutta, kertoo toimitusjohtaja Johanna Rantala.

Scandinavian Outdoorin logo uudistettiin kokonaan, ja uusi logo henkii 1970-lukua, jolloin yritys on perustettu. Muotokielessä on inspiroiduttu myös luonnosta. Logo onkin nimetty kiehiseksi. Brändiuudistuksen toteuttivat Creative Designer Antero Jokinen ja Creative Iina Merikallio.

Uusi myymälä Pirkanmaalle

Brändiuudistuksen lisäksi Scandinavian Outdoor avaa uuden myymälän Pirkkalaan, kauppakeskus Veskaan.

Tampere ja ympäristökunnat kasvavat nopeimmin Suomessa. Pirkkalasta on tähän asti puuttunut urheilu- ja ulkoilualan toimija. Uskomme vahvasti kasvuun Tampereen seudulla ja olen iloinen, että löysimme loistavan ja meille tarpeeksi suuren (1 500 m2) liiketilan Pirkkalasta. Uusi myymälä mahdollistaa sen, että voimme tarjota Tampereen seudulla kattavasti retkeilyn, ulkoilun sekä talviurheilun varusteita ja vaatteita, Rantala sanoo.

Uudesta myymälästä aukeaa pieni osa joulumyyntiin jo tänä vuonna, ja täyden valikoiman avajaiset pidetään alkukeväästä 2022. Ratinan myymälä jatkaa toimintaansa normaalisti palvellen Tampereen keskustan asiakkaita.

Jaa uutinen