Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Partioaitta on alansa vastuullisin

Partioaitta valittiin jo neljättä kertaa toimialansa vastuullisimmaksi brändiksi Suomessa Sustainable Brand Index 2021 -kuluttajatutkimuksessa. Sustainable Brand Index listaa vuosittain Suomen parhaiten kestävän kehityksen ja vastuullisuuden hengessä toimivat yritykset.

Partioaitta valittiin alan vastuullisimmaksi vaatteiden kategoriassa, ja sijoitus kaikkien brändien keskuudessa oli kahdeksastoista.

– Saimme nyt neljättä kertaa tunnustuksen, ja olemme nöyrästi kiitollisia tästä. Teemme paljon hyviä tekoja, joista emme aina kommunikoi, mutta vastuullisuus on toimintamme strateginen kärki. Rehellinen vastuullisuus on usein kallista, mutta tällaisen vaihtoehdon haluamme kuluttajalle tarjota. Olemme iloisia tunnustuksesta, ja on hienoa, että ihmiset arvostavat pitkäjänteistä työtämme. Seuraamme ilahtuneina, kuinka paljon vastuullisuuteen kiinnitetään huomiota ja miten kuluttajat myös vaativat sitä. Meitä uusin tunnustus kannustaa jatkamaan pitkäjänteistä työtä vastuullisuuden eteen, Partioaitan toimitusjohtaja Nina Ehrnrooth iloitsee.

Vastuullisimmat TOP 20

  1. Valio
  2. Elovena
  3. Prisma
  4. Kotimaista
  5. S-Market
  6. VR
  7. Myllyn Paras
  8. Fazer
  9. K-Citymarket
  10. K-Supermarket
  11. Fiskars
  12. Vaasan Oy
  13. S-Ryhmä
  14. Yliopiston Apteekki
  15. K-Market
  16. Finlayson
  17. Saarioinen
  18. Partioaitta
  19. Paulig
  20. Snellman

Katso kaikki tulokset ja raportti Sustainable Brand Indexin -sivuilta »

Jaa uutinen