Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Black Crows luottaa designin voimaan

Ranskalainen Black Crows -tuotemerkki tuli ensimmäisenä tunnetuksi suksimerkkinä. Nyt yhtiöllä on suksien lisäksi myös lasketteluun ja lifestyleen liittyvät vaatemallistot.

Vuonna 2006 perustetun yhtiön kasvot ovat takavuosina mainetta niittäneet vapaalaskijat Camille Jaccoux ja Bruno Compagnet. Laskijoiden lisäksi tuotteiden designista vastaa alalla vahvasti meritoitunut Yourgo Tloupas, joka on myös yhtiön osakas.

Black Crowsin pääsuunnittelija Tloupasia ei automaattisesti yhdistä urheilubrändiin, sillä hän on aiemmin työskennellyt luksusbrändien sekä taiteen parissa. Sittemmin Black Crowsin logo, katsojan mukaan joko tyylitelty variksen jalanjälki tai vuoren huipun, on piirtynyt oikeastaan kaikkeen, mitä yhtiön on tehnyt.

 – Olen vastannut Black Crows -tuotemerkin designista sen 15 vuotta, mitä yhtiö on ollut olemassa. Yhtiön logo on sarjakuvamainen ja tunnistettava, ja sitä on helppo käyttää kaikessa: suksissa, vaatteissa, näyteikkunoissa, mainoksissa ja myös pienemmissä yksityiskohdissa, kuten vetoketjujen vetimissä, Yorgo Tloupas kertoo.

Lue lisää Black Crowsin kuulumisista uusimmasta YouSport-lehdestä.

Etkö ole vielä tilaaja?

Tilaa YouSport ja varmista, että tunnet jatkossakin sporttialan kuumimmat puheenaiheet

Jaa uutinen