Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Suomen urheilukaupan ammattimedia

Partioaitta on alansa vastuullisin brändi

Partioaitta on valittu kolmatta kertaa toimialansa vastuullisimmaksi brändiksi Suomessa Sustainable Brand Index -kuluttajatutkimuksessa. Sustainable Brand Index listaa vuosittain Suomen parhaiten kestävän kehityksen hengessä toimivat yritykset.

Partioaitta sai kunniamaininnan vaatteiden kategoriassa ja sijoittui kaikkien brändien keskuudessa neljänneksitoista. Kuluttajatutkimuksessa on mukana 195 brändiä eri toimialoilta, ja mittaukseen vastasi yli 9 480 suomalaista.

”Olemme iloisia tästä tunnustuksesta ja on hienoa, että ihmiset arvostavat pitkäjänteistä työtämme. Vastuullisuus on ollut olennainen osa Partioaitan identiteettiä ihan alusta alkaen – yli 90 vuoden ajan. Seuraamme ilahtuneina, kuinka paljon vastuullisuuteen kiinnitetään huomiota ja miten kuluttajat myös vaativat sitä. Meitä tämä uusin tunnustus kannustaa työskentelemään entistäkin kovemmin vastuullisuuden eteen”, Partioaitan toimitusjohtaja Nina Ehrnrooth iloitsee.

 Vastuullisimmat TOP 20

  1. Valio
  2. S-market
  3. Elovena
  4. Prisma
  5. Kotimaista
  6. VR
  7. Myllyn Paras
  8. K-supermarket
  9. Fazer
  10. Fiskars
  11. Yliopiston Apteekki
  12. K-market
  13. Oululainen
  14. Partioaitta
  15. Finlayson
  16. S-Ryhmä
  17. Iittala
  18. K-Citymarket
  19. Kesko
  20. Paulig
Facebook
Twitter
LinkedIn

Jaa uutinen